czwartek, 3 stycznia 2013

Baza pod brokaty.

Cześć!

Ileż to razy chciałaś pomalować paznokcie lakierem z brokatem, a wizja zmycia Was zniechęcała?
I tak z pomocą przychodzi nam baza peel off od Essence.

Lakier ten ma 10 ml i kosztuje ok.10zł. Można ją kupić w drogerii Natura, widziałam ją też w sklepie LadyMakeup

Pierwsze użycie wywołało u mnie szok-pokrywając płytkę paznokcia przeraziłam się kolorem tej bazy.
Teoretycznie, widać po buteleczce że jest biała, ale myślałam jednak że to jej kolor, a nie samej bazy.


W czasie kilku minut od nałożenia bazy, lakier zaczyna wysychać. Tworzy się coś w rodzaju gumy.
Baza zaś staje się delikatnie mleczna.



Nie zauważyłam, żeby lakier dłużej przez base coat wysychał. Zauważyłam jednak, że lakiery utrzymują się krócej, dość szybko widać zdarte końcówki. Mi to zdecydowanie nie przeszkadza, wolę mieć świadomość, że nie będę się męczyć przy zmywaniu paznokci. Co do ściągania lakieru, to nieraz udaję mi się "zdjąć" cały lakier. Częściej jednak usuwam go w taki sposób:


Oczywiście, zostają pozostałości po lakierze, ale nie takie z którymi nie poradziłby sobie zwykły zmywacz.

Wykorzystując okazję, chciałabym Wam pokazać lakier z limitowanki Breaking Dawn part 2 w odcieniu 02 Edward's Love.



I jak, czujecie się skuszone?


21 komentarzy:

  1. hmmm ja nie używam bazy, najwyżej odżywkę pod lakier wtedy paznokcie są zabezpieczone i też dobrze się lakier trzyma a potem zmywa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeważnie miałam jako bazę odżywkę z Eveline, i uwierz, że jest róznica:)
      Nienawidzę wszechobecnego po zmywaniu lakieru brokatu do dłoniach, i ta baza jest moim wybawieniem.

      Usuń
  2. mam ją z limitowanki i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam, że była takowa w limitowance:)

      Usuń
  3. u mnie cały lakier potrafi zejść bez takiej bazy, ale to zależy od lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie wczoraj ją kupiłam, zobaczymy co to za cudo ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo rzadko nakładam brokaty, a jak juz to na jeden paznokieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już kupiłam tą bazę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba jednak pomęczę się ze zmywaczem. Albo wyszoruję wannę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, a ja mam wielką ochotę na tą bazę, przy następnych zakupach jest moja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarze...:)