wtorek, 7 czerwca 2011

Ostatnie ciuchowe nabytki+lakier Kobo

Hej:).

W ubiegłą sobotę byłam z narzeczonym na zakupach. Chciałam Wam pokazać, co upolowałam bo przyznam że ceny tych  rzeczy były naprawdę niewielkie.

1. Sukienka-juz miałam ją założoną w niedzielę i wszyscy zachwycali się jej kolorem koralowym. Gdy tylko ją zobaczyłam, wiedziałam że będzie moja. Ma bardzo zwiewny materiał, idealny na upały. I cieszę się niezmiernie, bo ten kolor który ja mam był ostatni. Pozostałe były szare i chyba błekitne. Rozmiar "uniwersalny", ha.
Ma b.fajne dodatki które ją ubogacają, typu delikatna koronka na dole, czy marszczenia i guziczki na górze. Cena-45 zł na targu.
To zdj.oddaje kolor tej sukienki


Dół












Góra

 2. Bluzeczka bokserka-koszt 20 zł. W zwykłym, bezfirmowym sklepie. Jest troszkę przedłużana, ale nie jest do legginsów.

 3. Legginsy- koszt 22 zł. kupione w tym sklepie co bokserka.
 4. Spodnie boyfriendy. Z nich jestem najbardziej zadowolona. kosztowały mnie AŻ 30 zł. Kupilam je równiez na targu.


5. Torebka z Avon'u w stylu marynarskim. Katalogowa cena to 69.90. Na początku troche śmierdziała, ale teraz już nie ma nieprzyjemnej woni. Chyba się polubimy, bo póki co miałam ją tylko raz ze sobą.
Bez lampy

z lampą




Bonus:)
Ostatnio miałąm okazje dostać lakier do paznokci firmy Kobo. Sam lakier w buteleczce prezentuję się pięknie. Ja mam odcień nr 20, tj. crazy pink. I przyznam, że naprawdę jest szalony. Szybko schnie, pięknie lśni, nie posiada żadnych drobinek. Jakąś godz.po pomalowaniu paznokci kładłam sie spać i poduszka czy kołdra żadnych wiekszych szkód mi nie wyrzadziły na nim:). Malowałam paznokcie w sobotę, na dzień dzisiejszy mam pozdzierane jedynie(albo aż) końcówki co można zauważyć na zdjęciu.  Trzeba nałożyć m.in.dwie warstwy bo jedna nie pokryje. Zaś sam pędzelek jest wąski, średniej długości. Ja akurat takich pedzelków nie lubię, bo musze sporo się napracować żeby pomalowac jeden paznokieć. Koszt lakieru to ok. 15 zł w drogerii Natura.
Ogólnie za 15 zł bym go nie kupiła niestety....



Pozdrawiam:* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za komentarze...:)