wtorek, 2 kwietnia 2013

O dwóch pomadkowych zdobyczach.

Cześć!

Swego czasu dość głośno było o pomadkach 2w1 produkowanych przez firmę Celia.
Ja, ostatnio, bardziej gustuję w pomadkach(nie wiem czemu...?:)), dlatego gdy tylko zobaczyłam je w drogerii, nie omieszkałam kupić i wypróbować.


Więcej Wam powiem, po dłuższym czasie użytkowania.
Póki co, od piątku, na mych ustach gości ta jaśniejsza-odcień 501.
Druga jest w kolorku 512, i według mnie będzie idealna na wiosnę/lato.
Kosztowały mnie 11zł/szt.


Macie? Używałyście? Który odcień możecie polecić?

14 komentarzy:

  1. Bardzo mi się pododają, szczególnie kolor 512. W jakiej drogerii je zakupiłaś? Bo szukam wszędzie :) Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w zwykłej(a może i nie zwykłej, skoro takie cuda mają:)) osiedlowej drogeryjce.
      Niestety, ciężko je dostać. Ja ciągle szukam Golden Rose tych JJ i nie ma:(

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. mam jedna pomadke z celi
    ale napewno jeszcze jakies dokupie
    :)
    u mnie dzis opis toniku z ziajki,zapraszam na post :)
    milego dnia
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa jak 512 wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaż kochana na ustach te kolory ;) Bo wyglądają zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze szkoda, że tak trudno je dostać;/ mi się jeszcze nie udało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam, ale z serii Care i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jakiegoś czasu ich szukam, ale u mnie nigdzie ich nie ma;/

    OdpowiedzUsuń
  8. mam inne odcień i nie zbyt mi pasuje, może kiedyś kupię sobie taką co mi bardziej się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ich jeszcze nie używałam, ale czytałam dużo dobrego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety tej firmy nigdzie znaleźć nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dwa odcienie - 602 w wersji standardowej oraz 2 w wersji care - polecam obie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uuu wyglądają bardzo fajnie :) Gdzie można takie dostać :P?
    Już tak dawno kosmetyków nie kupowałam... jak już do dezodorant... ehh...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię pomadki celii, ale te z serii nude.
    Szkoda, że tak ciężko je dostać.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarze...:)