wtorek, 13 września 2011

Recenzja cieni firmy Quiz.

Od firmy Quiz do przetestowania otrzymałam dwa opakowania cieni.

Cienie do powiek Duo nr 09.
Ten zestaw bardziej przypadł mi do gustu. I tych cieni używałam częściej.
Cienie są perłowe. Duo ma 6 g/koszt to ok 3-4zł. 
Tak więc jak dla mnie wielki plus, bo jakościowo są całkiem niezłe.


Ich pigmentacja po nabraniu na pędzel, tudzież aplikator/palec, jest bardzo dobra.


Gorzej jest po roztarciu-tracą one na kolorze. Ale mnie to w ogóle nie przeszkadza. W razie potrzeby mogę przecież zaaplikować jeszcze trochę dowolnego cienia.
Niestety ciemny cień strasznie się osypywał...



Cienie do powiek DUO nr 55.


W przypadku tych kolorków bardziej do gustu przypadł mi fiolet. Ma on w sobie srebrno-fioletowe drobinki, które są bardzo delikatne.
Żółty ma tez delikatne złote drobiny, ale nie są one tak widoczne jak w przypadku jego poprzednika. Zresztą on jest po roztraciu bardzo mało widoczny....
Co do aplikacji-co cienie te również tracą na intensywności na powiece-ale jak już wspomniałam-dla mnie nie jest to problem.


Cienie te dość długo utrzymują się na powiece-na bazie, to pierwsze duo wytrzymywało koło 7h, duo nr 55 nieco mniej.



Czy polecam? Raczej tak. Ja na pewno kupię jeszcze jakieś cienie tej firmy, gdy na nie trafię.
Jeśli nie jesteś osobą niewymagąjącą, cienie te przypadną Ci do gustu. I ta cena-żyć nie umierać:).

Jest to moja subiektywna opinia.
To, że dostałam kosmetyki od firmy-nie wpływa na moją opinię:).


Pozdrawiam!

Ps. Mam do wymianki perłki rozświeltające z Avonu-nowe:).

6 komentarzy:

Dziękuję ślicznie za komentarze...:)