czwartek, 5 kwietnia 2012

Wymiana?

Cześć!

Przejrzałam swoją toaletkę, i znalazłam parę rzeczy, których nie używam.
Zerknijcie, może poszukacie czegoś dla siebie:).
W razie jakichkolwiek pytań-piszcie na maila.

Na wymianę zaproponować mogę:
1) Magnes do robienia wzorków magnetycznych Essence.
Użyty kilkakrotnie.


2) Trio baked eye shadows nr 95 Virtual.
Najczęściej używałam jasnego cienia.
Najlepiej zużyć do końca 07.2012



3) Róż Collection 2000 01 So Pretty.
Użyty raz. Ważność: 24 miesiące od otworzenia(ja go kupiłam we wrześniu ubiegłego roku).


4) Róż Soft Plum 6g Avon.
Niestety, nie umiem określić zużycia. Ważność: 24 miesiące od otwarcia( kupiłam go w ubiegłym roku).
Pędzelek nieużywany.



5) Tusz SuperExtend Extreme Avon.
7 ml, kolor czarny.
Nowy.



6) Lakier Catrice. nr 430 Purplelized.
Użyty kilkakrotnie, lakieru zostało mniej więcej do napisu "Ultimate".


7) Topcoat Essence.
Zużycie minimalne-lakieru zostało ponad znaczek "e".


8) Pigment Kobo nr 406 Lavender.
Najlepiej zużyć do końca: 03.2013
Użyty raz.



Pozdrawiam.
ilussia.

1 komentarz:

  1. pastelowy róż<333

    obserwuję
    http://weeronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarze...:)