sobota, 3 listopada 2012

A zwycięzcą jest...

Hej!

Jak wiecie, do 31 października przyjmowałam zgłoszenia do konkursu organizowanego przeze mnie i Mirkę-konsultantkę firmy Mariza. Na początku chciałam Wam jednak przedstawić pewną niespodziankę przygotowaną przez Mirkę:).

-osoby, które zrobią u Niej zakupy ze świątecznego katalogu, otrzymują dodatkowy rabat 10% od cen katalogowych (koszty przesyłki stałe bez względu na ilość zakupionych kosmetyków: 5zł przesyłka polecona ekonomiczna, 7zł przesyłka polecona priorytetowa).
-osoby, które zdecydują się na współpracę jako konsultant otrzymują prezent niespodziankę.

Prawda, że świetne niepodzianki? Przy zamówieniu wystarczy podać, że "pochodzicie" z mojego bloga.
Tutaj możecie złożyć zamówienie:



Wracając do tematu:

1 miejsce, czyli kosmetyki firmy Mariza o wartości 50 zł otrzymuje:
amorki5

2 miejsce, kosmetyki o wartości 30zł otrzymuje:
tova1



Serdecznie gratuluję!
Za chwilę napiszę do Was maile.

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Dziękuję :)
    Strasznie się cieszę, bo kosmetyków Mariza jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:-) ja odpisze za kilka dni gdyż nie mam obecnie neta,i taka jeszcze mala prośba jakby pani mogła wysłać mi swojego e-maila, bo mam część pani e-maila a reszta to gwiazdki, pozdrawiam, odpisze za kilka dni

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje zwyciężczyniom. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarze...:)