sobota, 17 listopada 2012

Małe zakupy.

Hej Kochane!

Przepraszam, że dodaję w takim odstępie czasu notki, ale najzwyczajniej w świecie brakuje mi czasu:(...
Obiecuję poprawę-z ręką na sercu:)!

Dziś chciałabym Wam pokazać parę produktów kosmetycznych, które ostatnio kupiłam.
Jak wiecie, w Naturze można dostać nową edycję limitowaną związaną z Sagą Zmierzch.
Jako, że cała Sagę bardzo lubię-obok kolekcji nie przeszłam obojetnie. Róż i rozświetlacz, przyznaję, kusiły... Jednak kupiłam tylko lakier o pięknej nazwie 01 Edward's Love.

Niedaleko szafy Essence stoi szafa Catrice, więc moje dłonie powędrowały po kredkę rozświetlającą łuk brwiowy. Przyznam, że dość sceptycznie podeszłam do wyrażenia, że jest to odpowienik kredki firmy Benefit High Brown. Kupiłam, użyłam i przepadłam. Tak spodobał mi się efekt, jaki można uzyskać tym kosmetykiem, że poleciałam po drugą(ostatnią), żeby czekała na czasy kryzysu:).


Ostatnią rzeczą jest krem Effaclar Duo. Zamówienia dokonałam na stronie doz.pl, gdzie z kartą rabatową Dbam o siebie zapłaciłam za niego ok.34 zł(regularna cena ok.50zł). Jestem ciekawa, czy pomoże mi z moimi niedoskonałościami skóry.


Przepraszam za jakość zdjęcia, spieszyłam się robiąc je. Postaram się w osobnych postać napisać Wam więcej na temat konkretnego produktu.


Dajcie znać, czy któryś z kosmetyków miałyście i jak się u Was sprawdził?








21 komentarzy:

  1. Effaclar duo fajny kremik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będę miała podobne zdanie:)

      Usuń
  2. Wszyscy mają coś z limitki Essence a ja nigdzie nie mogę jej znaleźć ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokażesz ten "efekt kredki"?
    Mam z tej serii lakier do brwi (chyba nazywa się "lifter" nie wiem, czemu). ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię effaclar duo:) a z limitki zgarnęłam rozświetlacz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozświetlacz uśmiechał się do mnie, ale byłam dzielna:)

      Usuń
  5. mnie się podoba tylko ten złoty lakier z tej serii, nie znam nazwy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie pamiętam... Ja z chęcią przygarnęłabym wszystkie lakiery:)

      Usuń
  6. Lakier śliczny <3 Pokaż go paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę. teraz miałam zrobione zdjęcię-ale moje skórki wołają o pomstę do nieba...:(...
      Jak najszybciej pomaluję je znowu na ten kolor, i zrobię zdjęcia:)

      Usuń
  7. limitka sagi mi się nie podoba. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. od kiedy mam tą kredkę Catrie codziennie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzję Effaclar Duo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko poużywam trochę, to na pewno zdam relację:)

      Usuń
  10. też zaopatrzyłam się w krem effaclar :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kupiłam ten lakier ale nie jestem z niego zadowolona;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarze...:)