poniedziałek, 1 października 2012

Zakupy Avonowe.

Cześć!

Niedawno dostałam paczkę z produktami, które zamówiłam sobie w Avonie w katalogu 14.
Są to same nowości. Zapraszam!

Płyn do kąpieli o zapachu jeżyny i wanilii.
Kupiony z myślą o relaksujących, jesiennych kąpielach:).
500ml/9.99zł.



Kąpiel do stóp z solą morską i algami.
100ml/7.99zł


Maseczka do twarzy z glinką z Tureckiej Łaźni Termalnej.
75ml/14.99zł



Lakiery do paznokci w odcieniach:
-Art Orange(trudno oddać kolor tego lakieru, odbiega bardzo od tego w katalogu. Ja wiedziałam, że ten kolor jest taki "brudny", dlatego się na niego zdecydowałam). Jest to naprawdę piękny kolor, idealny na jesień. Jest to mieszanka pomarańczowego koloru i brązowego.
-City Navy.

12ml/w kat.14 można kupić 2 lakiery za 23 zł.





To chyba na tyle z kosmetycznych zakupów z tego katalogu.
Jeśli coś Wam wpadło w oko, to obowiązuje nadal katalog 14, więc śmiało możecie zamawiać.

Pozdrawiam serdecznie,
ilussia.

17 komentarzy:

  1. Te jeżyny & wanillia kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że katalogi nie oddają prawdziwych kolorów kosmetyków wszystko jest troszkę przekłamane niestety;)
    ale zapach płynu do kąpieli jest świetny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, dokładnie. Ja wcześniej widziałam zdjęcie lakieru pomarańczowego, dlatego go zamówiłam. W katalogu jest on bardziej rażący-i to mnie zniechęciło. A po zobaczeniu zdjęć-zauroczyłam się tym "brudnym" kolorem.

      Usuń
  3. Muszę wypróbować maseczkę z glinką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze się zastanawiam nad kosmetykami z planet spa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę są perełki wśród tej serii. Ja ze swojej strony polecam na pewno maseczki, których miałam dość dużo.

      Usuń
  5. tej maseczki jeszcze nie widzialam;p musze kiedys wyprobowac;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem zapachu tego żelu pod prysznic. A co bardziej czuć? Jeżynę czy wanilie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wyczuwam bardziej wanilię. Mój B.wyczuł "jakiś" owoc z domieszką wanilii.

      Usuń
  7. zapachy tych płynów są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe jak pachnie ten płyn do kąpieli :) ja w wannie się wyleguję codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą maseczkę z tureckiej łaźni - jest bardzo fajna i dobrze oczyszcza twarz. Ciekawa jestem tego pomarańczowego lakieru.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarze...:)