niedziela, 30 września 2012

Współpraca Marion.

Cześć Piękne!

W czwartek doszła do mnie paczka, którą otrzymałam w ramach współpracy z firmą Marion.
Szczerze mówiąc, to zupełnie zapomniałam, że takową paczkę mam otrzymać.
Dlatego też, z wielką przyjemnością rozerwałam kopertę, a w niej ujrzałam:


Delikatny płyn do demakijażu oczu z prowitaminą B5 i ekstraktem z rumianku.
Maseczka oczyszczająco-odżywcza z zieloną glinką.


Płyn utrwalający fryzurę.
Spray stylizujący włosy.


"Zabieg" antycellulitowy i ujędrniający na zimno. Są to zimne bandaże do stosowania na brzuch, pośladki i uda.

Ja ze swojej strony dziękuję firmie Marion za przygotowanie paczki.

Jestem ciekawa, czy znacie firmę Marion?
Któryś produkt używacie?

Pozdrawiam ciepło,
i.

15 komentarzy:

  1. Zazdroszcze wspolpracy, bo Marion to swietna marka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Zabieg" antycellulitowy i ujędrniający na zimno mnie ciekawi czekam na opinię
    gratuluje współpracy

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję współpracy :) ja też nawiązałam taką współpracę, ale na paczkę czekam i czekam.... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję współpracy :)

    Fajna paczka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. firmy tej nie znam ale pakę dostałaś super :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy i czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę tej współpracy, bo ostatnio bardzo polubiłam ich produkty, a od 2 lat stosuje niezmiennie spray do włosów kręconych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, czy kosmetyki sama sobie wybierałaś czy był jeden "standardowy" set? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarze...:)