wtorek, 18 września 2012

Kolejna wymianka.

Hej, hej!

Dzisiaj będę się chwalić, a co:).
Otrzymałam od Kasi paczkę w ramach wymianki.

Umówione byłyśmy na dwa cienie Kobo(ten z lewej, to 118. Cień obok, to nr 124)



Tymczasem Kasia dorzuciła próbki, mini lakier(229) i kolczyki.




Zaskoczona byłam niesamowicie. Kasiu, z tego miejsca jeszcze raz serdecznie dziękuję.
Zapraszam Was także do Jej bloga-klik.

Mam nadzieję, że kolejny raz udowodniłam Wam, że wymianki są fajne:).

Pozdrawiam ciepło,
ilussia.

5 komentarzy:

  1. Widzę , że cienie przeżyły :D
    Mam nadzieję , że będą Ci służyć :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeżyły-jakby mogło być inaczej, skoro były tak świetnie zabezpieczone:)

      Usuń
  2. kocham wymianki :) mi tam nie trzeba tego udowadniać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne cienie i widzę że wymianka bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarze...:)