środa, 26 września 2012

Moje pierwsze zakupy w Marizie...

...i nie ostatnie:).
Niedawno zawitał do mnie listonosz z wielką paczką, w której znajdowało się moje zamówienie.
Jak wiecie, współpracuję z Marizą, a dokładniej z Mirką. U Niej też dokonałam swojego pierwszego zamówienia. Jestem pozytywnie zaskoczona produktami. Już w myślach układam swoją kolejną zakupową listę:).

Ja ze swojej strony, chciałabym Was zaprosić na stronę Mirki, która oprócz zapisów, przyjmuje również zamówienia. Każdy zamówiony kosmetyk, będzie dostarczony pod wskazany adres. Naprawdę warto!



Walczę od paru dni, byście mogły tutaj zobaczyć aktualny katalog Marizy.
Mam nadzieję, że uda mi się w końcu coś wyczarować...! Tymczasem odsyłam Was TUTAJ, byście mogły zaznajomić się z kosmetykami. Może się powtarzam, ale firma ta ma potencjał, i życzę im by większe grono ludzi miało kontakt z naprawdę dobrymi kosmetykami.

My(czyt.ja i Mirka) mamy dla Was niespodziankę. Mamy nadzieję, ze Wam się spodoba. O szczegółach wkrótce:)! Także, bądźcie czujne.

Przechodząc do sedna, moje zamówienie prezentuje się tak:
*2 żele: rewitalizujący żel po prysznic z zieloną herbatą i d-pantenolem i relaksujący żel pod prysznic z kolagenem i d-pantenolem



*bezalkoholowy tonik z ekstraktem z róży. Ja już o nim pisałam tutaj.
Tak sobie upodobałam ten produkt, że musiałam kupić kolejną buteleczkę.


*utwardzacz do paznokci 3w1 i pomadka w odcieniu 09




*balsam po goleniu kupiony dla mojego B.
Jak widzicie, Mariza ma też kosmetyki dla mężczyzn.



Do testów otrzymałam matowe cienie do powiek w kolorze 11



Jako, że tworzę listę zakupową, zanim kupię pełnowymiarowe opakowania, chciałam wypróbować takie kosmetyki:
-krem z ekstraktem z róży-4 próbki




-2 próbki balansujących podkładów w odcieniach naturalny i porcelanowy.
Nie byłam pewna kolorku, więc wybrałam dwa. Nie mogę doczekać się testów:).



-próbka perełek brązujących



Tutaj firma po raz kolejny mnie pozytywnie zaskoczyła. Myślałam, że po słowem "próbka" kryją się saszetki(mowa o kremie i podkładach). A tutaj małe słoiczki z kosmetykami.

Kochane, to na tyle mojego zamówienia.

Odsyłam Was do katalogu i strony Mirki:).

Pozdrawiam serdecznie!
i.

17 komentarzy:

  1. tez dzisiaj sobie zamawialam i klientkom;) napewno bedziesz zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jak na razie miałam przyjemność testować kilka próbeczek jestem zachwycona podkładami i fluidami one naprawdę matują i doskonale kryją:)
    też mam zamiar zrobić u nich zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I super! Jeśli coś jest warte uwagi, należy to kupować i polecać innym:)

      Usuń
  3. pomadka ma śliczny kolor;) cienie też :)

    a próbki rzeczywiście pokaźnych rozmiarów;))

    Miłego testowania :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze kosmetyków z tej firmy .

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pomadkę z tej serii, świetna jest tylko wybrany kolor nie pasuje do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. A czego zazdrościsz? Zakupów:)? Może warto sie skusić:)?

      Usuń
  7. żele są ok, ale te zapachy nie do końca fajne, a szminka jest super i nawet chyba mam taki sam odcień

    OdpowiedzUsuń
  8. Marizę znam i kupuję jej kosmetyki:) Mój ulubiony to m.in. żel pod prysznic Granat, o którym piszę u siebie:) (opiniemoje.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapach żelu niebieskiego średnio mi odpowiada, ale pewnie w przyszłości przetestuję inne :) a próbki porządne mają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor szminki jest niesamowity!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Coraz częściej spotykam się na blogach z firmą Mariza. To chyba jakiś znak, że trzeba się zainteresować! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarze...:)