poniedziałek, 3 grudnia 2012

Duet godny polecenia.

Cześć!

Jako, że mam do zrecenzowania parę produktów, dzisiaj kolejna porcja kosmetycznych recenzji.

Dzięki uprzejmości firmy Fitomed, miałam okazję poznać dwa dobre produkty do pielęgnacji włosów.
Zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu.




Nie sugerujcie się zdjęciami, które robiłam zaraz po otrzymaniu kosmetyków do testów.

1) Szampon do włosów tłustych.

"Środkiem myjącym w szamponach są saponiny, uzyskane z korzenia mydlnicy lekarskiej. Szampon wytwarza łagodną, swoistą dla mydlnicy pianę, zmiękcza wodę i nadaje włosom połysk. Poza mydlnicą w skład szamponu wchodzą wyciągi z: pokrzywy, szałwii, skrzypu, szyszek chmielu, rozmarynu. Właściwie dobrane zioła zmniejszają przetłuszczanie się włosów, łuszczenie skóry oraz świąd, wzmacniają cebulki włosowe."

Szampon otrzymujemy w buteleczce plastikowej, z zamknięciem typu flip top.
Szata graficzna jest idealna w swojej prostocie.
Na początku nie podobał mi się zapach-typowo ziołowy. Jednak z biegiem czasu i zużywaniem produktu, przestał mi zupełnie przeszkadzać. Szampon ten świetnie się pieni nawet przy niewielkiej ilości naniesionego produktu na włosy. Po umyciu włosy są lśniące i miłe w dotyku. Naprawdę likwiduje niewielkie ilości łupieżu i swędzenie głowy! Nie podrażnia skóry, nie wysusza włosów. Nie poradził sobie jednak z nadmiernym przetłuszczaniem, bo nadal co dwa dni muszę myć głowę(inaczej nie wyszłabym z domu:)).
Miałam też problemy z rozczesaniem włosów, bez odżywki miałabym większe trudności. Nie obwiniam go jednak za to, bo moje włosy są skłonne do plątania.
Produkt nie testowany na zwierzętach.



Świetny produkt za niską cenę. 250 ml/10.50

Na chwilę obecną przed sobą mam jedynie puste opakowanie tego szamponu, także projekt denko zaliczony:).

2) Odżywka normalizująca do włosów tłustych i skłonnych do łupieżu.

"Składniki bioaktywne: wyciąg z ziół łopianu, rumianku, rozmarynu, bylicy bogaty w związki poliacetylowe, goryczowe, olejki, garbniki; biotyna(wit.H): zawiera związki siarki. Zapobiega łojkotowi, łysieniu i siwieniu. Wyciąg uzupełniony biotyną w sposób wyraźny poprawia wygląd włosów tłustych oraz skóry, pobudza wzrost włosów. Odżywka zwalcza lekkie postacie łupieżu i zapobiega jego nawrotom."




Podobnie jak w przypadku szamponu, odżywka znajduje się w przeźroczystej, plastikowej buteleczce.
Zapach bardzo delikatny, również ziołowy. Na początku użyłam jej na całą długość włosów i produkt obciążył mi włosy. Następnie zaczęłam ją używać na skórę głowy. Przy aplikacji wykonywałam masaż skóry i pozostawiałam produkt na kilka minut. Efekt? Zniewalający. Włosy delikatne, skóra głowy odżywiona i nawilżona. Nie przetłuszcza bardziej włosów. Jedyny minus, to zbyt rzadka konsystencja, dlatego produkt czasami wylewał mi się między palcami.

200ml/9zł.

Jak dla mnie to świetny duet, który idealnie ze sobą współgra.
Jak najbardziej są to produkty godne polecenia!


5 komentarzy:

  1. nie znam tych kosmetyków, ale dobrze wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe;)i faktycznie warte polecenia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z fitomedu jeszcze nic nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten nowy baner :)
    Zaraz chwalę się paczką z lakierami od Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy, ale odżywka zapowiada się całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarze...:)