wtorek, 11 lutego 2014

Garść nowości.

Witajcie!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać, trochę nowości, które zasiliły moje pielęgnacyjno-makijażowe szeregi.

Skusiłam się na swoje pierwsze zamówienie z Biochemii Urody. Jestem bardzo zadowolona z terminu realizacji, bo w niedzielę wieczorem składałam zamówienie, a w piątek paczka była u mnie.

Co zamówiłam?
1) Tonik z kwasem PHA 6%(kliknęłam też na konserwant) klik
2) Odżywczy żel hialuronowy klik
3) Serum-olejek z witaminą C 10%(ja mam wersję dla cery mieszanej i tłustej) klik


Bałam się, czy dam radę wszystko sama zmieszać. Niepotrzebnie! Wszystko idealnie wytłumaczone, co z czym połączyć.

Blogosferę(i nie tylko) ogarnia szał na pomadki Golden Rose o matowym wykończeniu.
Ostatnio(całkiem niechcący, rzecz jasna:)) zahaczyłam o stoisko Golden Rose i kupiłam dwie pomadki z serii Velvet Matte. Póki co jestem zadowolona, zobaczymy jak będzie dalej.



Kolejne rzeczy, to zakupy z DM. Poprosiłam R. o trzy lakiery, zadanie spełnione z pomocą M.idealnie:).
Chciałam też wypróbować gąbeczkę Ebelin.


To na tyle. Jestem ciekawa, czy macie już jakieś zdanie wyrobione na temat wyżej pokazanych produktów.

10 komentarzy:

  1. Jezu jakie śliczne pomadki ! Już zapisuję nazwę serii i w przyszłym tygodniu lecę do salonu GR !
    Ja zakupy robię na e-naturalne, ale ostatnio czaję się na tonik BHA, ale w wersji 10% a serum z vit. C wolałabym do cery suchej, jest taka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez szlam do stoiska GR z konkretnymi nr, aczkolwiek kusi tam wiecej kolorow. Co do serum, to jest tez do cery suchej;)

      Usuń
    2. no to świetnie, gdy tylko będę miała "miliony monet" to zamówię sobie to serum, bo tonik to już oczywista sprawa ;-)

      Usuń
  2. Pomadki bardzo fajne, chciałabym ich używać ale nie mam nawyku, u mnie tonami schodzą błyszczyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś bardziej nastawiona byłam na błyszczyki.... A teraz odwrotnie:)

      Usuń
  3. Muszę kupić te pomadki - niekoniecznie przypadkiem :D jest kilka odcieni, a w tym Twój 08 :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo polubiłam się z pomadką matową GR :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarze...:)