czwartek, 13 lutego 2014

ShinyBox luty.

Cześć Wam!

Pamiętacie przygodę, dość krótką, z KissBoxem...? Od tego momentu nie zamawiałam żadnych pudełek "niespodzianek". Nie wiem, co mnie podkusiło, żeby to zmienić... Chyba chciałam się przekonać, co będzie walentynkowym boxie, u Shiny zwanym, LoveBox.


Co kryje pudełko?
1)Aromaterapybar. Olejek do masażu i kąpieli. Produkt pełnowymiarowy. 16zł/30ml
2) White Flower's Experience. Trzy rodzaje maseczki błotnej. Produkt pełnowymiarowy. 19zł/zestaw
3) Joko. Maskara Queen Size. Produkt pełnowymiarowy. 26zł/szt.
4) Goldwell. Spray do włosów big finish. 50zł/300ml
5) Bielenda. Multifukncyjny krem CC 10w1. Produkt pełnowymiarowy. 25zł/175ml


Podsumowując- w pudełku mamy cztery produkty pełnowymiarowe. Najbardziej ciekawa jestem tego kremu CC, maseczek i maskary.

Macie swoje pudełko? Co sądzicie o zawartości?


3 komentarze:

  1. Zawartosc roznorodna i jak dla mnie super, bylabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne wnetrze ja zamawiam birchbox i glossybox uk:))
    P.S U mnie trwa Walentynkowy Konkurs - Serdecznie Zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarze...:)