niedziela, 18 grudnia 2011

(Prawie) perfekcyjna Pani domu:)?

Witajcie!

Ostatnio miałam ochotę coś upiec, i jak z nieba spadł mi post jednej z bloggerek, która pokazała ciasto "Shrek". Zdjęcie wyglądało tak smakowicie, że postanowiłam-"też takiego Shreka zrobię"! I wczoraj zakasałam rękawy do pracy-szczerze mówiąc, bałam się efektu, ale jak się okazało-bezpodstawnie. Tak wygląda moje dzieło(no, może nie tylko moje, bo miałam świetnego pomocnika-mojego B.:)).


Dzisiaj dostałam zobaczyłam w sklepie takie silikonowe szpatułki i miarki-idealne do kuchni, do pieczenia ciast. Podobają Wam się?

Ja tymczasem idę robić kawkę by zjeść te kawałki ciasta, które ukroiłam(oczywiście sama dwóch nie zjem:D).

3majcie się ciepło:* I.

10 komentarzy:

  1. Oooo, superowe!
    Ja mam silikonową szpatułkę z ikei, tylko jedną taką najzwyklejszą i dostalam na mikołajki fajne kubeczki-odmierzaczki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne szpatułki, lubię takie pierdoły do kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o przepis, ciasto wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o ciasto musi byc pyszne, bo super wyglada

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam się do Friday - przepis poproszę!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również zgłaszam się po przepis :D Uwielbiam takie dziwaczne ciasta, a i mojemu mężowi też pewnie by smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszło,cieszę sie,że smakowało!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciasto jest przepyszne, robilam je kiedys.wszyscy sie zajadali. pycha, polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarze...:)