środa, 31 sierpnia 2011

Chętni na mini-rozdanie?

Witajcie!

Jak w tutule postu-są chętni na mini rozdanie?
Mam nadzieję, że tak:).

Do zdobycia są takie produkty.
Oczywiście są one nowe.


*Rozświetlający balsam do ciała Sake&ryż
*Rozświetlające serum do twarzy Sake&ryż
*Maseczka głeboko nawilżająca z Perfecty

Co trzeba zrobić?
1) MUSISZ być publicznym obserwatorem mojego bloga.
2) Napisać w komentarzu- nick pod jakim mnie obserwujesz, i swojego maila.

Chcesz zdobyć dodatkowy punkt?
3) Napisz dodoatkowo w komentarzu, co Ci się podoba na moim blogu? Czego ma być więcej/mniej?

Czyli do zdobycia są 2 pkt.

Rozdanie trwa do 11. 09. 2011 do godz.21.
Zwycięzcę ogłoszę 12.09. ok.12.

Powodzenia! 

18 komentarzy:

  1. zgłaszam sie ;]
    obserwuje jako lololona99
    kasssia@gg.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :) Rodzice się zgodzili :)
    Obserwuję jako splatane-sluchawki
    E-mail: splatane-sluchawki@o2.pl
    Recenzje, bo coś się ostatnio w tym temacie zaniedbałaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się
    obserwuję jako moher_
    tynka52@wp.pl
    Strasznie podoba mi się szata graficzna bloga, te kwiatki są urocze. Zauważyłaś że w blogrollu od "o mnie" masz bardzo duży odstęp?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się! Obserwuje jako AsKier :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się.
    Obserwuje jako zmalowanalala
    zmalowanalala@wp.pl


    Jednocześnie zapraszam do udziału w moim konkursie-rozdaniu;)
    http://zmalowanalala.blogspot.com/2011/08/konkurs-makijazowy-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. @moher, dziękuję:*. Próbowałam wcześniej ten odtępo zlikwidować, a nie mogłam. A teraz jak za sprawą czarodziejskie różdżki-poszło:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewu
    Ewap93@op.pl
    W blogu nie brak mi niczego, natomiast bardzo podoba mi się tło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako anitaxelx
    somenancy@vp.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się. Obserwuję jako Elżbieta Burda
    e.burda4444@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję jako sia
    mail dont_ask@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Marta.
    martaarar@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się :) Obserwuję jako kolorowo zacznij dzień! :) e-mail : karola4@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako julita513
    Email: julita513@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się do rozdania :)
    Obserwuję jako SenseSensibility87
    mój e-mail: koperek1987@tlen.pl
    Na Twoim blogu podobają mi się recenzje, które piszesz i wygląd graficzny :) Natomiast chętnie zobaczyłabym więcej Twoich makijaży.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako Kasia M
    poziomka6@vp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zglaszam sie:)
    obserwuje jako Zofiana
    focz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się,
    obserwuję jako One_LoVe
    mejl: 34onelove@gmail.com

    jeśli chodzi o Twój blog to chętnie zobaczyłabym stepy różnych makijaży. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarze...:)