poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Znowu to samo, czyli...kolejne zakupy:).

Jako, że dzisiaj została do mnie dostarczona paczuszka z Avonu, postanowiłam pokazać Wam co też zamówiłam dla siebie.
 


Naklejki na paznokcie:)


Rozświetlający balsam do ciała sake i ryż-seria Planet Spa.
Rozświetlające serum do twarzy Sake i ryż, również z serii Planet Spa.


Żel pod prysznic
Scrub do ciała
Woda perfumowana Little Red Dress.

Sama sobie sie dziwię, że mało zamówiłam dla siebie-czyżby odwyk:)?

Pozdrawiam:*

6 komentarzy:

  1. Ja zazwyczaj nie kupuję w katalogach, ale może się na cos skuszę gdy juz przeczytam recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet mi się spodobał zapach z kartki tego żelu Hollywood ale czerwone opakowanie jakoś mnie odrzuca. Myślałam, że to będzie coś okropnie duszącego itp i nie umiem się przestawić :D
    Ja w tym katalogu wyjątkowo biorę tylko próbki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. duuuże zakupy:) Ja planuję cos z Planet SPA właśnie z Avonu zamówić ;D

    Pozdrawiam, evecandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. @splątane słuchawki-mnie akurat to nie przeszkadza. Na szczęście wszystko można zwrócić, gdyby się nie podobało:).
    @Ewa-próbki? Też bym tylko tyle chciała zamawiać;D. A zapach tego żelu i scruba bardzo mi się podoba(chcoć kolorystycznie nie pasuje do łazienki:))
    @Ewu-dziękuję:*
    @Eve-serię Planet Spa ubóstwiam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. naklejki sa super, kazdy je chwali:)
    planet spa nie lubie
    tez czekam na paczke jutro do mnie przyjdzie a red dress to chyba tez sie skusze, hoolywood tez zamowilam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarze...:)