piątek, 19 sierpnia 2011

Prezenciki:)

Dzisiaj troche prywaty.

Kochane, jak wiecie miałam dwa dni temu urodziny-22:). A wczoraj miałam imieniny.
Chciałabym Wam pokazać prezenciki jakie dostałam. Zapraszam!



To był deal miesiąca-torba Reserved, spodobała mi się natychmiast-uwielbiam takie duże.
Mój B.postanowił mi ja sprezentować na urodziny. Kosztowała 49.90 z 139zl. Czyż to nie interes?

Nareszcie mam okazję wypróbowac także cienie Sleek'a.
Paletka Oh so special!



Dalej przenty z Natury i lakier z Biedronki.


Lkier Eveline ma cudny kolor-623, Essence 02 wear little tutu, róż 01 prima ballerina

To by było na tyle prezentów od narzeczonego:).

Dalej dostałam:
Kuferek:)
I storczyk

Dostałam jeszcze sweterek, ale pokaże Wam go przy najbliższej okazji.

Pozdrawiam:*.

Ps. Jak Wam się podoba tło bloga? 

13 komentarzy:

  1. Też oh so special wpadła wczoraj w moje ręce :) fajne prezenty, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Ewu, już teraz wiem że na tej jednej paletce się nie skończy:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty, zazdroszczę :)
    Tło mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zastanawiam się, jak nakładać ten róż w musie? pędzlem? chyba nie o.O

    OdpowiedzUsuń
  5. @splątane słuchawki-dziekuję:* i cieszę się że tło Ci sie podoba:)
    @niwatori-ja nakładam palcami. Zrobię recenzje na jego temat ale jeszcze trochę muszę potestować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taki sam lakier od Eveline :-)
    cuuudowna torba! <3
    a tło bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się te róże z natury i bardzo fajna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @ninnette-i jak Ci sie lakier podoba? Ja jestem nim zachwycona! Dziękuję:*
    @Elżbieta-dziekuję:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne prezenty, szczególnie lakiery i torba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam tą torbe tylko, że granatową :) Mam ją jakieś pół roku i nadal świetnie wygląda mimo noszenia dosyć sporej liczby rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. @sypa, dziękuję:*
    @Lady-dobrze wiedzieć:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  12. storczyk ! :) marzę o nim :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Z nowej limitowanki Essence mam ten róż i dwa cienie,też wyhaczyłam lakier Eveline tylko ,że w miętowym kolorze:)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarze...:)