środa, 31 sierpnia 2011

Recenzja: podkład rozświetlająco-antystresowy by Avon.

Wedle życzenia:D.

Chciałabym Wam zaprezentować podkład, który jest jednym z moich faworytów.
Kupiłam go po uprzednim zakupie próbek, by dobrać sobie kolorek.

I postawiłam na odcien Nude-ciemniejszy od Ivory.


Plusy podkładu: 
-wygodna szklana butelka z dozownikiem; 
- nie tworzy efektu maski;
- cera po nim jest rozświetlona(nie tłusta);
- bardzo ładnie się rozsmarowywuje, nie tworząc plam;
- ujednolica koloryt skóry;
- bardzo higieniczne opakowanie.
- nie zapycha mnie;
- jest bardzo lekki.


Minusy: 
- z buteleczki "schodzą" napisy-gdybym nie pamiętała odcienia, nie widziałabym jaki kolor posiadam;
- dozownik pod zamknięciem się brudzi;
- dla osób z mocnymi przebarwieniami, krostami potrzebny będzie również korektor;
- dość szybko znika z twarzy.




Na dzien dzisiejszy wiem, że gdy tylko mi się on skończy kupię go ponownie.
W kat.13 można go dostac za 27.90-mniej więcej w tej cenie oscyluje w każdym kat.
Jego pojemność to 30 ml. 

Niestety nie mam kartonika od niego, na którym widnieje skład. 

Pozdrawiam, i dziękuję że jesteście:*. 

7 komentarzy:

  1. Miałam w formie próbek i równiez mi odpowiadał.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znoszę brudnych opakowań. z podkładami mam zawsze przez to problem. brrr

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest najlpeszy podkład Avon tez go mam, ale ostatnio troche mi zatyka pory i musialam odstawic go
    kupilam go w mega promocji za 19,90:P
    ja mam cream i jest idealny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście nie lubię kosmetyków Avon, dlatego podkładu nigdy nie miałam i raczej nie kupię. Ja lubię podkład Maybelline Fit Me! ;) Choć tak naprawdę dużego doświadczenia w podkładach nie mam, bo do tej pory miałam tylko 3;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    Ps. Ładny design ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze za czasów początków mojej makijażowej przygody podkradałam ten podkład mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego podkładu avonu nigdy nie miałam, teraz planuję zakupić ich nowy podkład matujący :)

    OdpowiedzUsuń
  7. będę go testować już niedługo, bo wygrałam go u Ciebie w loterii, a moje podkłady właśnie się kończą :)
    na razie sprawia bardzo dobre pierwsze wrażenie :)

    +zapraszam do mnie
    nothingbutchickens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarze...:)