środa, 10 sierpnia 2011

Shopping.

Pieniądze szczęścia nie dają, dopiero zakupy...:)
Święte słowa!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać zakupy z ostatnich dni.
Jestem przeszczęśliwa, gdyż kupiłam szufladki drewniane podobne do tych, które widywałam na blogach. Zapłaciłam za nie(UWAGA!) całe 10 zł. Czyż to nie interes życia? Kupiłam je w sklepie z używanymi, niemieckimi rzeczami.



Z Avonu zamówiłam sobie:
-błyszczyk glazewea duoReflect- rose hues 6ml/13.90.
Jest to w te chwili mój ulubiony błyszczyk. Ślicznie opalizuje na złoto-w zależności od padania światła. Długo utrzymuje się na ustach, nawet przy piciu i jedzeniu.





-perełki rozświetlające-22gr/ok.22.90(chyba)


-odświeżający dezodorant do higieny intymnej 25ml/7.90 zł.

Kupiłam sobie też jakiś miesiąc temu korektor stay cocealer all day 16h z essence 7ml/ok.10zł. Swój mam w odcieniu 10 natural beige. Szczerze powiem, że jestem średnio zadowolona z tego produktu. Tylko daltego, że słabo kryje cienie, choć mam z tym niewielki problem.

Delia Glamour Fashion, korektor do brwi. Zachęcona recenzjami na YouTubie postanowiłam kupić ten korektor. Zapłaciłam za niego 9.80, i jest moim niezbędnikiem w codziennym makijażu.

Dzisiaj kupiłam krem z Alltery. Tylko dlatego, że na wizażu jest możliwość zdobycia -20% rabatu. Przy kasie okazało się, że kod "nie wchodzi"... Siłą rzeczy zapłaciłam za niego 7.90/50ml.

A Wy używałyście jakiejś ww.rzeczy?
Jesteście z nich zadowolone?

Buziaki:*.

10 komentarzy:

  1. wow swietna póleczka cena niska az chce sie miec taka sam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten korektor, wszyscy go chwalą, choć ja się nie skuszę ze względu na fakt przyciemniania brwi. I tak mam czarne :P

    OdpowiedzUsuń
  3. @Wera, aż grzechem byłoby nie kupić jej:)
    @Temptation-co ja się naszukałam tego korektora, to szok. Dobrze, że nie musisz przyciemniać-moje bez tego byłyby słabo widoczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie gadaj, że takie fajne szufladeczki tylko za 10zł? bomba! ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. @Sypa, gdybys widziała moją radość po zakupie ich;D

    OdpowiedzUsuń
  6. komódka podobna do tej z ikei. ładna i praktyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te kuleczki, są okej :) A mnie ciekawi ten produkt do higieny intymnej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladny blyszczyk,a sufladki...oddawaj ! :D
    Ale bym je przygarnela na swoje przydasie scrapkowe hihih :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o widzisz też poluje na takie szufladki w miarę rozsądnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarze...:)