sobota, 20 sierpnia 2011

Recenzja: Beztłuszczowa, silikonowa baza wygładzająca pod makijaż Virtual.

Cześć!

Każda z nas marzy o tym, żeby nasz make up pozostwał nieskazitelny cały dzień, szczególnie gdy nie ma czasu na poprawki. Wydawałoby się, że bazy pod makijaz nam to zapewnią-ale czy tak jest na pewno? Przekonajmy się:). Chciałbym Wam zaprezentować bazę firmy Virtual.

Do dzieła!

Co mówi producent na jej temat?



"Beztłuszczowa, silikonowa baza wygładzająca pod makijaż. Do każdego typu cery, idealnie matuje dzięki silikonowym polimerom chłonącym sebum ze skóry. Optycznie wygładza zmarszczki, tuszuje niedoskonałości oraz ujednolica koloryt cery. Przeznaczona do stosowania pod podkład oraz puder, jak również samodzielnie do uzyskania efektu aksamitnej skóry".(informacja z opakowania)

Jak ja się do tego odnoszę?

Konsystencja tej bazy jest bardzo przyjemna-jest tak lekka, że niejednokrotnie spadła mi z zewnętrzenej strony dłoni, gdzie wycisakm ją przed aplikacją. Po jej rozsmarowaniu na twarzy-skóra jest bardzo delikatna,  ma "aksamitne" wykończenie. Nie zostawia tłustej warstwy, szybko się wchłania.
Nie zauważyłam za to ujednolicenia kolorytu skóry-dlatego też samej bazy bez podkładu czy pudru bym nie nałożyła.
Niestety, pomimo użycia bazy, musze wykonywac poprawki w ciągu dnia. Po kilku godz.strefa T świeci mi się niemiłosiernie. Ale jak dotąd, nie trafiłam na bazę, po której bym sie nie świeciła.

Co do "zapychania", nie zauważyłam niczego niepojącego-nie wiem, jak by było przy stosowaniu jej codziennie, bo tego nie robię.

Samo opakowanie jest łatwe w użyciu-miękkie z alilikatorem. Dzięki niemu nie wylewa nam się ona z opakowania.




Cena-ok.17zł/15 ml 

Podsumowując: Czy ją polecam? Tak. Nie jest ona może ideałem, ale sprawdza się przy większych wyjściach. dodatkowym atutem jest jej cena.

A Wy jaką baze polecacie? Miałyście styczność z ta? Jaka jest Wasza opinia?

Do następnego:* 

8 komentarzy:

  1. ja sporadycznie używam tylko tej z sorai. wygładza i matuje, ale nie widzę, żeby przedłużała trwałość makijażu

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny kosmetyk jest ciezko znalezc, kazdy ma jakies wady :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka razy używałam bazy z Daxa, ale ogólnie nie mam potrzeby, żeby aplikować na twarz dodatkową warstwę czegokolwiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie napisałas notke, na temat, bardzo czytelnie, jednym slowem miło się czyta, to co masz do przekazania:) ja szukam idealnej bazy pod makijaż - moze wybiorę tą ?:)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) www.evecandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. @Improved Before 30-oo, z Sorayi jeszcze nie używałam, może przy okazji kupię:). Ale muszę wykończyć te co posiadam.
    @Katsuumi-a szkoda... Równiez pozdrawiam:)
    @Martuś-o bazie z Daxa nawet nie słyszałam, heh.
    @Eve, dziękuję ślicznie:*. Lecę do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie potrzebuję raczej bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. polubiłam ją, choć też nie używam tego typu kosmetyków zbyt często ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarze...:)