wtorek, 16 sierpnia 2011

Może wymianka?

Przeglądając swoje kosmetyki doszlam do wniosku, że mam wiele z których korzystalam parę razy, raz czy są kompletnie nowe... Stąd też moje pytanie-czy ktoś chciałby się na nie wymienić:)?

Mam jedynie albo(aż!) dwa warunki:
1) Osoby nie prowadzące bloga wysyłają jako pierwsze.
2) Chcesz sie wymienić-wyślij zdjęcie swoim kosmetykom na mojego maila, dopełnimy w ten sposób transakcji.

A oto moje kosmetyki:

1) Odświeżająca mgiełka do każdego rodzaju włosów Kwiat wiśni. 150 ml. Zużycie widoczne na zdjęciu.
2) Spray dodający blasku do wszystkich rodzajów włosów. 100 ml. Spray'u jest do napisu "Techniques".


3) Henna do brwi i rzęs z Delii grafitowa. Nie używana.
4) Nawilżający olejek do twarzy na noc Prowansalaska Lawenda i Jaśmin. 60 ml. Nowy. WYMIENIONY
5) Śródziemnomorskie serum ujędrniające do szyi i dekoltu. 50 ml. Nowe. WYMIENIONE


6) Cień do oczu złoty w kulce. Odcień to chyba 3? Złoty. Uzyty parę razy.
7) Róż Basic 01 rose. Ma pompkę. Uzyty dwa razy-niestety nie umiem z nim pracować... WYMIENIONE
8) Brokat do rzęs i pasemek Peggy Sage. Użyty parę razy.
9) Korektor Sensique. Uzywałam kilkanaście razy tego jasnego. Zaś zielonego tylko kilkakrotnie.WYMIENIONY
10) Konturówka do ust z Avonu. Odcien Pink Bouqet. Raz "zeswatchowany". WYMIENIONA






7) Błyszczyk firmy Peggy Sage. Jasny z drobno  zmielonym brokatem. Użyty kilkakrotnie.
8) Iskrzący błyszczyk do ust w odcieniu Sugar Cane. Zdjeta jest folia zabezpieczająca, bo miałam go używać ale muszę wykończyć poprzedni taki sam.
9) Błyszczyk w tubce. Delicious Honeydew. Zużycie widoczne na zdj.
10) Błyszczyk luscious mauve. Mrozi usta. Aplikator-pędzelek. Użyty kilkakrotnie.
11) Pomadka z Avonu dająca ustom lekki kolor-odcień red. Użyta kilkunastokrotnie.
12) Pomadka do ust Volume&Shine. Myślałam,że kupiłam nude a tu brąz:). Raz miałam pomalowane nią usta. Kilka razy była swatchowana.
13) Balsam do ust z Bielendy. Kokos.
14) Krem pod oczy z Ziaji. 15ml. Kupiłam w tym samym czasie dwa kremy, i teraz musze zużyc ten drugi. Ten krem był w pudełku, ale jako że miałam go uzywać-wyjęłam go. WYMIENIONY

15) Lakier Miss Sporty. 326.  Zaznaczyłam, ile zuzyłam.
16) Miss Sporty. 415. Użyty raz. WYMIENIONY
17) Avon. Sppedry. Odcień Sateen.
18) Pękacz z Essence. Kilkakrotnie użyty. WYMIENIONY

19) Essence. 02 sparkling silver. Raz zeswatchowany. WYMIENIONY
20) Vollare. Swatchowany.
21) Safari. nr262. WYMIENIONY
22) Lemax. Uzyty kilka razy.
23) Szybkoschnący lakier do paznokci. Basic. Tj.top coat przyspieszający wysychanie. WYMIENIONY

Jeśli jesteście czymś zainteresowani, piszcie na maila: ilusia18k@wp.pl.


Pozdrawiam, ilussia.

5 komentarzy:

  1. dobry pomysł:) fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. cikeawy pomysł, masz tego sporo do pozbycia sie

    OdpowiedzUsuń
  3. @Elżbeta, dziekuję:*
    @wera, nazbierało się:) może komuś się przydadzą te rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł ;D
    zapraszam na moj blog ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarze...:)