piątek, 10 czerwca 2011

Recenzja maskary L'Oreal Lash Architect 4D

Ta maskara ma nam pogrubiać i wydłużać rzęsy.
Koszt, to ponad 50 zł/12ml.





Sama maskara prezentuję sie wspaniale. Ma piękne, "bogate" opakowanie. Na pewno pogrubia moje rzęsy, ale jakis spektakularnych efektów wydłużenia nie ma. Tusz nie osypuję sie w trakcie nakładania i podczas całego dnia. Na szczoteczkę nie nabiera sie zbyt dużo produktu, nie jest ona wręcz mokra od tuszu.
Nie uczula mnie i nie powoduje łzawienia.

Dla mnie problemem jest samo nakładanie tuszu, trzeba się napracować żeby nie powstały grudki i żeby nie wyszły nam "odnóża pajaków".
Trzeba się też natrudzić, żeby go zmyć-tzn.ja uzywam do zmywania oczu  używam dwuzfazowego płynu z Delii, i parę wacików trzeba zużyć żeby zmyc cały tusz z jednego oka...
Uwielbiam też tą głęboką czerń na oku. Nie wiem, jak Was ale mnie przeraża ta cena, bo nigdy nie kupowałam tuszów powyżej 30 zł....

Naprawdę ją lubie, ale nie wiem czy ją jeszcze kupię czy poszukam czegoś dającego równie fajny efekt za niższą cenę.

I moje oczęta:) bez tuszu i z nim.

Do następnego:* 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za komentarze...:)