środa, 22 czerwca 2011

Z serii "ogłoszenia parafialne":)

Witajcie!

Post będzie typowo vlogowy-chciałam sobie troszkę do Was pogadać.
Na pierwszy rzut może-rozdanie. To nie oficjalna zapowiedź-ta pojawi się w połowie/pod koniec lipca. Z jakiej okazji będzie? Moich urodzin, które będą w sierpniu... Jeszcze nie wiem, co Wam sprezentuję-wszystko się okaże.
Kolejna sprawa-co chcielibyście zobaczyć na moim blogu? Co Wam się podoba/a co nie? Wszelkie sugestie mile widziane-oczywiście napisane w kulturalny sposób.

I z innej beczki-gdzie spędzacie w tym roku wakacje? Ja pierwszy tydzień sierpnia spędzę nad naszym polskim morzem. Cieszę się niezmiernie, bo ostatni raz byłam tam jak miałam jakieś 11 lat, więc dawno dawno temu....

Buziaki, do usłyszenia.
Wasza ilussia.

1 komentarz:

  1. Rozdanie byłoby miłe :) A co do sugestii, proponuję jakieś makijaże :)
    Ja wakacje spędzam w domu, niestety praca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za komentarze...:)